Another stupid survey

Finns det någon som vet allt om dig?
Allt och allt.. Det tror jag inte. Men det finns dom som vet NÄSTAN allt.

Har du någon dålig ovana?
Många. Hela jag är en dålig ovana.

Snackar du skit om folk?
Ja, det händer. Men bara om folk jag inte gillar om det får det att låta lite bättre.

Någonting du vill bli bättre på?
Allt, tack.

Hur lång är du?
1.65 enligt passet.

Berätta ditt bästa flörttips?
Våga. Ögonkontakt och le, le, le!

Har du druckit alkohol?
Nej verkligen inte. Jag är mega-nykterist. I wish.

När grät du senast?
I dushen i morse.

Vilken tid på dygnet gillar du mest?
Nattuggla.

Filmkväll med de närmsta eller ut & festa?
Beror helt och hållet på humöret, men jag älskar båda. Åtminstone om festa innebär att jag får tillbringa en natt på dansgolvet med bra musik och goda vänner.

Ärligt - har du varit kär?
Vad är det för dum fråga? JA! Jag är typ ständigt kär för fasiken.. åtminstone om man ska tro mina vänner. Sen om det är riktiga personer jag är kär i, ja det är en helt annan sak.

Har du sagt till någon att du älskade den fast du egentligen inte gjort det?
Nepp. Inte vad jag vet i alla fall.

Bästa uppfinningen någonsin?
Hmm... Choklad!

Vilken plats i ditt hem gillar du mest?
Min lägenhet, sängen.

Hur ofta tränar du?
Tränar!?

Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö där det finns mat?
Johnny Depp, gitarr... hmm.. ja ingen filt i alla fall, det är därför Johnny är där.. En mobiltelefon med megabra täckning så jag kunde ringa & beställa privatflyg om så behövdes.

Sexigaste svenska kändiskillarna?
Svenska snyggon är det brist på. Men okej.. Danne i Snook.

Kändis du vill se ut som?
Johnny Depp :D

Hur gammal vill du bli om du är frisk hela livet?
Ja jag vill i alla fall inte överleva mina närmaste.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Vet faktiskt inte. Attraktion vid första ögonkastet - ja. Men Kärlek? Jag vet inte.

Vad är du rädd för?
Djupt, mörkt, främmande vatten.
Fästingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0