Det är MINA drömmar!

Jag blir så irriterad på människor som nedvärderar andras drömmar, andras mål och viljor.
Vad ger dom rätt att göra det?
Nej, mina drömmar kanske inte låter särskilt spännande, roliga och coola i andras öron, men än sen?
Det är mina drömmar och det är jag som vill uppnå dom, så varför ska någon annan hålla på och nedvärdera dom? Bara för att det jag vill inte är detsamma som någon annan vill så är inte mina drömmar mindre viktiga eller mindre intressanta. Det är helt enkelt upp till var och en att bestämma.
Mina drömmar, den dagen jag uppnår dom, kommer vara det mest fantastiska för mig att uppleva; det är jag som drömt, jag som jobbat och kämpat, jag som nått mina mål; så sluta!

Låt mig drömma ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0