Godmorgon Sverige

Jepp. Det är sant: Jag lyckades ta mig upp idag.
I och för sig.. Jag kan kanske inte kalla 10:30 för tidigt egentligen, men med tanke på hur lite jag sovit så är det ett jäkla mirakel att jag är uppe och vid liv.
Sover alldeles för lite överhuvudtaget nuförtiden... Säkert inte bra. Kommer säkert dö ett par år i förtid. Eller få cancer, för det ska man ju tydligen få av det mesta, så varför inte för lite sömn?
Eeek.

Jag är på dåligt humör. Åtminstone halvkasst. Och jag har ingen lust att jobba idag.
Särskilt inte som det är fint väder och det säkert kommer bra mycket mer folk än igår =
jag får stressa runt som en liten blådåre. Eeek.

However, så blir det skönt att sluta jobbet ikväll i vetskapen om att Mariestad väntar på mig.
Kanske Julia, min kärlek, är ledig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0