IKEA & svarta hål

Idag har varit en lång dag.
Eftersom jag inte behövdes på jobbet idag, slog jag följe med mina kära föräldrar + kusin + henke till IKEA & blev helt tokig därinne. Som vanligt med andra ord.
Införskaffade mig en himla massa skoj att göra fint i lägenheten med, vilket alltid känns himla härligt och tillfredsställande.
Fick dock vänta på mor min i  - believe it or not - TRE timmar medan hon var iväg och letade skor i de tre befintliga skoaffärerna på Marieberg.
Bör nämnas att hon kom tillbaks utan. God.

För övrigt saknar jag henne. Mí Chepita.
Det finns ett stort svart hål inom mig som slukar allt. Allt.
Har funnits där sedan hon gick bort och jag har ingen aning om hur jag ska göra för att fylla det.
Jag är inte så säker längre på att det går.
Börjar tro att det alltid kommer finnas där.. Som en molande, ihålig värk på dagarna & som en hand om min strupe om nätterna.
Jag saknar henne nåt så förbannat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0