Jag tänker, så varför inte?

Satt & tittade runt på nätet & av en ren slump hamnade jag här & kunde inte låta bli att läsa lite om andras tankar. Himla kul att hoppa in sådär i andra människors hjärnor & smarta/ märkliga/ dumma/ urskojjiga/ intressanta tankebanor.
Så jag tänkte, varför inte starta en själv?
Inte för att jag kanske har någonting att bidra med - min blogg, mina tankar kommer knappast make any difference i världen. Egentligen. Vem bryr sig om en himla massa skit som nån obetydlig människa mitt i Sverige tycker och tänker?
Men what the heck!
Jag behöver alltid skriva av mig. Oavsett om det förhindrar världskatastrofer eller inte, så känns det skönt att skriva av sig alla skumma saker man tänker på. Inte sant?
Så... In other words - here I am.
Take it or leave it.
I couldn't care less.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, verkligen marvelous. :) Kul att du också hittat hit nu! Ser framemot att läsa mer. ;)

2007-08-04 @ 09:20:52
URL: http://human.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0