Kan man snora ihjäl sig?

Sitter här, förkyld som en jäkla gnu och tycker synd om mig själv. Kan inte låta bli att undra om man kan snora sig själv till döds, men jag venne.. I så fall borde jag väl ha lyckats med det vid det här laget. Och hostat ihjäl mig med för den delen.
Åh döda mig bara på en gång istället! Skjut mig för i helvete!

Fast nej.. Jag tar tillbaks dom där sista två meningarna nu när jag tänker efter... För egentligen så är jag inte fullt så onöjd med tillvaron. Eller.. Jo, jag tänker vara onöjd och tjura tills jag kan flytta hem till Mariestad igen, men efter det så tänker jag vara så glad och underbart nöjd det bara går.
Batmans flickvän liksom, vad mer kan jag begära i livet? Nej, jag menar det. Att vara Max Peter Douglas Batman Jonssons flickvän is tha shit! (Eller i vilken ordning alla jäkla namn nu kommer)

Nej förresten. Döda mig. För världens bästa. Jag skriver bara skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0