Still awake

Namn: Nicole
Smeknamn: Nic, Hulken, Bacon, Catwoman... 
Vill heta: Mrs. Depp
Hårfärg: Kastanjebrunt
Ögonfärg: Bärnsten säger dom
Beroende av: Musik, dans, teater, vänner, Max, choklad, kaffe, te...
Hur mycket smink använder du dagligen? Depends on my mood
Vad har du ätit idag? Mat
Dagens klädsel: Jeans, svart jobbar tshirt
Senaste låt du hörde: A lonely september - Plain White T's
Senaste inköp: Kaffe på pressbyrån
Vilka hårfärger har du haft? Gosh.. rött, blont, svart, brunt, slingat i alla möjliga färger...
Brukar du äta frukost? Det händer.
Vad gör du på helgerna? Jobbar eller träffar pojkvän/vänner
Gillar du att få uppmärksamhet? Beror på vad för uppmärksamhet det är, vilket humör jag är på och så ska det vara i lagom mängd.
Din största talang? Screw up? Nej, jag vet inte..
Brukar du bädda sängen? Om jag är på det humöret :P
Hur många timmar sover du på en natt? Alldeles för få i alla fall
Föredrar du att vara singel? Ibland, ja. Men jag trivs i förhållanden med, så länge det är bra förhållanden.
Är du nöjd med dig själv? Det finns dom som har det värre I suppose. Jag duger.
Hur mår du just nu? Trött, väldigt förvirrad.. Extrem hemlängtan, uttråkad och saknar min pojkvän väldigt mycket!
Senaste program du såg på? Minns jag inte ens.. Scrubs tror jag.
Senaste film? Se upp för dårarna!
Senaste bok? Ömhetsteorin - Hester Kaplan
Vad var det senaste du sa? "Sov gott älskling. Puss"
Hur ofta tvättar du ansiktet? Varje dag.
Vem vet mest om dig? Jag själv? Kelsey? Venne..
Vad har du i ditt fönster? Krukväxter, ljus, tavla, ännu mer ljus, lampa..
Vem var den senaste personen du umgicks med? Familjen
Hur dags gick du och la dig igår? Kring 4
Vad ska du göra ikväll? Åka hem till Mariestad & spendera tid med mig själv & min lägenhet
Piercings: jepp.. septum & näsvingen.
Tatueringar: Det kommer skulle jag tro
Längd: 165 cm
Skostorlek: 37,5
Tycker du om någon? Självklart. Jag tycker om många.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Just nu i alla fall.
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning
Vill du ha fler piercingar: Ska ta fler hål i öronen, men annars.. nej.
Vill du ha fler tatueringar: Har ju inga.. än.
Vilket shampoo använder du: Garnier Fructis, oil repair
Vilka skor använder du: Mina svarta converse för det mesta
Uppge din ålder? 20
Vad åt du till frukost? Drack en kopp kaffe
Vem fick du senast en komplimang av? Min pojkvän
Vart köper du dina kläder? H&M, VeroModa, GinaTricot, BikBok...
Varför gör du sånna här test? Kronisk tristess
Trivs du med hur du bor? Ja, älskar att bo själv
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? 1
Var är du nu? I det som ska bli en del av matsalen när renoveringen tar sin början, hemma hos mina föräldrar
Saknar du någon nu? Max, min pojkvän
När var du i en affär senast? Igår, på ICA
Mötte du någon du kände då? Karlsborgsfolk... Alla känner apan, apan känner ingen.
Tycker du om dina grannar? I Mariestad har jag världens sötaste lilla tant till granne :D
När fick du senast en present? Minns ja inte
Vad har du för framtidsplaner? Jobba ett år, plugga antingen psykologi eller rättsvetenskap.. venne
Vad drack du senast? Kaffe
Har du några högklackade skor? Ja, ett par stycken därhemma
Vilken är din favoritfärg? Rött, grönt & blått
Sämsta färg då? Eh.. smutsgul eller nåt
Har du en hårborste i din väska? Inte särskilt ofta
Hur många lampor har du i ditt rum? 4
Vill du ha barn? Nej.
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Grön/vit-randiga med spets
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Har hänt, ja
Hur många hål har du i öronen? 1 i varje
Född: 11 april 1987
Stjärntecken: Vädur
Snällast denna vecka: Max
Vad säger du ofta: Va?
Vem stör du dig på: Dom flesta, beroende på mitt humör
Har du dansat tryckare: Många gånger
Har du delat säng med någon utan att något snuskigt hände: Många, många gånger.
Har du masserat eller kliat någon utan att ha några snuskiga baktankar: Eh, ja
Har du brutit ett löfte: Ja.. who hasnt?
Har du ljugit för någon på någon annans begäran: Ja
Har du nypt någon i häcken: Haha, utan tvekan!
Har någon sårat ditt hjärta totalt nån gång: Mmm.. ett flertal gånger.
Vilken var din första konsert: Viña Festivalen, Chile 1996
När grät du senast : Igårnatt
Blir du lätt ledsen: Ja.. ganska lätt i alla fall. Visar det dock inte lika ofta.
Är du blyg: Bland nytt folk, ja. Speciellt om dom själva är blyga och reserverade.
Roligaste resa: Colchester, juli den här sommaren. Eller nån av Chile-resorna..
Vilken tid gick du upp idag: Kvart i tolv
När kräktes du senast: Morgonen efter midsommar
Varför hånglar man: För att det är trevligt ;) 
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, i min lillasysters
Har någon annan sovit i din säng inatt: Skulle inte tro det
Har du glasögon: Ja, men jag använder dom sällan
Har du linser: Jepp
Vad tänder du på: Självförtroende, ögon, leenden, målmedvetenhet..
Bästa artisten: Just nu är jag helt såld på myspace-artisten Elissa Franceschi's låtar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0