Tristess equals survey

Nämn något som gjorde dig glad igår:  Greja i lägenheten, mitt arbetsintyg & Max :)
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Skickade ett sms, lyssnade på musik & grejade på bilddagboken.
Det sista du sa högt? Mjau
Vad har du druckit idag? Vatten.
Vad var det senaste du åt? En macka
Vad var det senaste du köpte? Nya grejer till lägenheten på IKEA
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig just nu? Lika äckligt väder som det vart hela sommaren. Mulet & grått & jobbigt.
Godaste glass-smaken? Rocky Road
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske det kanske, ingen aning.
Sover du tungt? För det mesta
Drömmer du mycket? Jepp, minns dock inte allt
Mardrömmar? Njae... inte särskilt ofta alls.
Det första du tänker på en "bra" morgon? MAX
Det första du tänker på en "dålig" morgon? Fan, jag vill döööö
Vilket ämne var roligast i skolan? Teater/dans/psykologi/nutida konst
Trivs du i skolan? Har slutat skolan - saknar den dock.
Favoritklädsel? Mysbyxor + linne eller jeans + linne
Favoritlåt just nu? Elissa Franceschi - 1st week of June
Vad ser du om du tittar åt höger? Dörrar
Vad gör dig glad just nu? Max, Max & åter Max
Vad ska du göra härnäst? Gå hem till Max & leka
Höger- eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? Seg, småirriterad, men glad
Favoritgodis? Choklad :D I'm a chocoholic
Kläder just nu? Svarta strumpor, pösjeans med hål i, nitbälte, vitt linne, svart trekvartströja över, vit bh & gröna spetstrosor
Musik just nu? Ehm.. inget för tillfället.
Sommarplaner? Vilken jäkla sommar?
Hur många kuddar sover du med? 2
Spelar du nåt instrument? Inte så bra som jag vill, men ja, lite piano
Morgon- eller nattmänniska?  Nattuggla. Kolla tiden på mina inlägg o du fattar grejen.
Vem är viktigast för dig? Familjen, vännerna & Max
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Inte särskilt.
Snarkar du? Uppenbarligen så gör jag det när jag är förkyld, men inte annars
Stjärntecken? Vädur
Horoskopet säger? "Du är överaktiv. Något som mestadels tar sig uttryck inom familjen. Du styr och ställer, dirigerar och dominerar. Och även om det sker i största välmening möts du av protester. Försök behärska dig. Det är ju trots allt människor som du har att göra med. "
Vad längtar du mest efter just nu ? Mysa med Max


Kommentarer
Postat av: Natalie

Nej, men hej min
kära! Det va (alldeles för) längesen!
Du kan väl skicka mig ett sms när du läser det här! Jag fick precis tillbaka min telefon och mitt gamla mobilnummer!
Stor kram!

2007-08-20 @ 21:49:09
URL: http://nazeeya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0