It's been a while

Nej, det var inte igår jag senast tog en kik in här..
Och gud vad saker och ting har förändrats sen sist.

1. Jag bor hemma i MIN lägenhet igen. AAAND I'm loving it! (OM man bortser från faktumet är jag är sämst i världen på att städa och det därför konstant ser ut som... Well I dunno.)

2. Jag har jobb. JA JAG HAR JOBB! Samma dag som jag satt därhemma, förtvivlad o med världens ångest över att vara arbetslös o inte göra nåt nyttigt överhuvudtaget, ja då ringer plötsligt telefonen... o vips - jag har fått provanställning på den nyöppnade Thai-restaurangen i Skövde.
Nu är det snart 4 veckor sen och jag är där för att stanna. (Åtminstone ett tag.) Och dessutom så får jag gratis kurser i kinesiska o självklart tackar jag inte nej till att lära mig ett completely nytt språk alldeles for free och dessutom av skithärliga människor!

3. Singel igen. Eller nåt åt det hållet. Bestämde mig för o bli nunna, men ja vettefan.. det verkar inte gå så bra, haha.

4. Typ stammis på kosmopol. Känner vakter o bartendrarna vid namn, bjuds på inträde, drinkar o har en mängd andra förmåner.. Tja, inte så tokigt att jobba på Thai House inte.


Neej... Det slog mig just att jag egentligen inte har nåt intressant att skriva den här morgonen. Eller eftermiddag är det fanimej snart. Eller redan.
Tackohej.


Kommentarer
Postat av: Linn

vad bra att det verkar ha ordnat sig för dig vännen!

2007-11-20 @ 17:32:08
URL: http://knyttsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0