En helt ny karriär

Ända sedan jag var liten har jag haft en återkommande dröm om hur jag kör bil, tappar kontrollen helt och precis innan jag krockar så vaknar jag...
Häromnatten hände något märkligt: jag hade fullkomlig kontroll!
Jag var lugn och kontrollerad, som vilken van bilförare som helst. Fickparkerade till och med helt utan problem!
Och då fick jag den - min vision..
Min dröm innebär att jag nu är redo att börja övningsköra! Eller hur?!

Ha! Tjena.. Kanske ska fixa mig en karriär som drömtyderska, det vore nåt.

Har inget intressantare att skriva än så. Mitt liv är sjuuuukt ointressant atm. Suger.
Men jag behöver i alla fall inte socialbidrag. Yay.
Jag pluggar upp min matte på komvux istället = bidrag. Yay. Fyfan.
Matten tar död på mig.

Tristess! Vik hädan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0