Moody

Ett:
Matfestivalen är grymt överskattad.

Två:
Jag hatar att känna mig... oönskad. I vägen. Jobbig.
Och det gör mig så jäkla besviken när folk inte ens ger en en chans.
Som om dom bestämt sig för att jag inte är det minsta värd att lära känna. Att det är alldeles för jobbigt och onödigt att lägga ner den där lilla, lilla kraften på att ens försöka. Inte ens för sin bästa väns skull...
Nej. Det är inte kul.
Gör mig arg... och ja, quite frankly, så sårar det mig.
Jag - mina vänner - skulle i alla fall försöka.

Tre:
Batman är mer än jag förtjänar.
Och troligen det bästa som kunde hända mig just nu.

Fyra:
JAG ÄR I DESPERAT BEHOV AV ETT JOBB!
Skickade in några fler ansökningar idag... Jag hatar att gå hemma och inte göra någonting. Speciellt i vetskapen om att mina pengar inte räcker till i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0