El Barrio!!

Imorgon natt ska jag och Ricky m.fl till Palma på konsert och se El Barrio!!
Gud vad jag längtar! Inte bara för att El Barrio visat sig vara skitbra utan också för att det var ett himla tag sen jag var på konsert sådär. Jag saknar känslan hemskt mycket..!
Det är så sjukt speciellt det där med konserter - förväntan, pirret, glädjen och energin. I'm lovin' it!!

På tisdag är jag dessutom ledig - bytte dag med Maxi - och jag och Ricky ska ta hela dagen för oss själva och åka runt på ön och bara ha det allmänt schysst. Hotell, stranden, shopping, sightseeing och fortsätta spela in vår lilla dokumentärfilm om Mallis som jag ska skicka till päronen därhemma, haha.

Nej, jag kan knappt bärga mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0