Last day off med Mirja

Lördag - Finally!!!
Älskar lördagar. Det är den bästa dagen på hela veckan och den här lördagen är alldeles speciell. Det är min sista Mirja-lördag här i Palma Nova, Mallis. Nästa vecka försvinner hon bort till Ibiza och jag vetti katten hur man tänkt sig att jag ska klara mig dom sista 60-nåt dagarna utan henne!?
Skit är vad det är.

Men idag ska vi ha en toppendag! Shoppingterapi och ikväll PIRATES! Jisses vad jag längtar! Inte bara har jag längtat mig tokig heeeela sommaren - gästerna tjatar ju som idioter om hur förbannat bra det är - nu får jag också chans att gå med någon jag verkligen verkligen trivs med. Min egen lilla sex and the city-pingla och jag minsann.

Idag måste jag också boka mina biljetter hem och börja fixa ordentligt inför allt jag planerat till hösten/vintern. Hmm.. hade jag bara vetat vad jag hade för internetbank-kod hade ju saken vart aningen lättare va, men jaja.. vad gör man?

Nu ska jag till sjukhuset. Dags att hälsa på Sol igen.
Och efter det är det du och jag Mirja ♥ Precis som Tjorven och Båtsman, och idag får du till och med välja


Kommentarer
Postat av: Mirja

Åhh, gumman. Blev såå rörd när jag läste ditt inlägg!

Jag älskar dig mest i hela världen och är glad vi är så pass bra vänner som vi är trots intensivt och påfrestande arbete.

Du är de bästa av alla!

PUSS

Pirates och Champagne woooohoo!

2008-08-30 @ 13:08:40
URL: http://underbaramirjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0