Razzle Dazzle

Idag hade vi Razzle Dazzle - showen som i min lista ligger på andra plats över dom jag tycker bäst om att göra. Showen som vi aldrig riktigt gör helt rätt, men där min röst gör sig bra och där vi får ha snygga kläder och Johan gör sin krabb-dans och Maxi härmar Lumiere. Där vi glittrar och skrattar och flummar.
Älskar den.

Idag blev vi dessutom filmade..! Ska hem till Ricky nu och åtminstone försöka se på inspelningen utan att ha handen för öron och ögon. Skithemskt att se sig själv uppträda.. Eller snarare någon skräckblandad förtjusning eller jag vet inte vad jag ska kalla det... Tortyr? haha.
Anyways.. Jag är helt slut ikväll. Känns i hela huvvet och kroppen att jag jobbat mer än en vecka nonstop nu och jag behöver verkligen min day off. Imorgon (idag) kvar nu och sen... Yeeehaaaw!!

Nu ska jag hem till mitt och Rickys lilla kreativa krypin. Vi har byggt oss en liten koja - superkreativt av oss yes - på hans balkong där vi sover varje natt eftersom det blir alldeles för varmt att sova inomhus. Luv it thou. Sova under stjärnorna typ. Hakuna Matata-style.
Bollar av gas och eldflugor som fastnat i det stora, mörka, blå det där.. yeh, you know.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0