Och så var julen snart över..

Som vanligt har julen bjudit på en och annan dramatisk händelse här i vårt lilla Forsvik. Det blir självfallet gräl över de mest idiotiska sakerna, som det alltid blir, och nästa morgon när vi vaknar är morbror borta med bilen och stämningen något märklig. Men vad ska jag säga? Ibland får man helt enkelt ta och ge sig.
Jag hatar när vuxna människor beter sig värre än dom värsta barnen! Jag menar, hallå? Va sjutton?

Utöver det så har julen varit mysig och lugn. Ingen stor grej, utan allmänt hemtrevlig och bra bara. Mycket film, mycket mat, mycket film igen. Mys. Det är det jag tycker om med att umgås med min familj - vi är alla enorma filmmänniskor och riktigt uppskattar det där med filmkvällar. Min brajta kusin är min nya svans och hänger med mig överallt. För omväxlings skull tycker jag inte ens det är överdrivet jobbigt att ha en unge i hasorna, men det kanske beror på att hon är en ganska komisk liten sak som lyssnar till varendaste litet ord jag säger?
Ligger nånting i det där.

Nej, det verkar som om det är dags för ännu en film däruppe. Det ropas. Ska väl ta och göra dom andra sällskap. Men innan dess vill jag bara ha en sak sagt;

ÄGGTODDY RULES!!



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Ha en trevlig fortsättning!

2008-12-26 @ 13:42:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0