Vilken pannkaka!

Visst är det märkligt att när nåt går dåligt så går allt dåligt? Och så fort nånting börjar gå bra, ja då går allt bra? Som idag till exempel. Nu har vi fått ett erbjudande om en flatshare i Queenspark som vi får flytta in i precis när vi vill. Och precis när vi bestämt oss för att ja, nämen det är bra, det tar vi, ja då kommer ännu fler erbjudanden från alla håll och kanter.

Så sitter jag nu återigen på Starbucks och försöker sorta out mitt life. Just nu står det mellan Queenspark - nära men inte lika bra nattbussar, lite dyrare, lite mer engelsk standard - och Northolt - lite längre bort och därmed billigare, men på central line, med nattbussar precis utanför dörren, fräschare och lite mer svensk standard på saker och ting.
Vad ska jag göra?


Det svåra ligger i det här med kontakt. Just precis i detta ögonblick kan jag inte få tag på Northolt-tjejen vilket gör det lite svårt för mig att säga vare sig bu eller bä och svarar eller ringer hon inte snart, ja då räknas det som Walk-Over och Queenspark vinner utan ansträngning. Vet inte riktigt om det gillas, men så är det, för först till kvarn... Ja, ni fattar grejen.

Och jisses vilken pannkaka det blev i morse. Den var jättegod med blåbär i och jordgubbar och sirap till. Mumma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0