"You are a very interesting person, Nicole."

Jag tillhör en av dom människorna som ofta får komplimanger (och fråga mig inte varför för jag har ingen aning!) men utan att riktigt veta hur jag ska ta dom. Jag menar.. Dom som är raka, enkla och allmänt normala som att jag är fin i håret eller har en snygg sjal, ja dom är det inget konstigt med. Blir lite generad ibland, men hey, sånt kan jag bjuda på.
Det är när man får sånnadär komplimanger som man kan tolka på tiotusentals olika sätt som jag verkligen inte vet vad jag ska säga eller göra eller tro.

Dom senaste sånna komplimangerna jag fått har alla varit exakt likadana - ja exakt! Från fyra helt olika människor, olika platser och olika sammanhang har jag fått höra den:

"You are a very interesting person, Nicole."

Vad det betyder? Jamen fråga inte mig! Jag har ingen aning! Blir nästan lite panikslagen när jag försöker tolka det på egen hand. Intressant liksom? Vad menar man med en sån sak? Är det bra? Eller är det bara ett snällare sätt att säga att jag är helt knäpp?

Vad kan jag säga? Jag fattar inte ett jota. Senast jag checkade listan på vad för nån jag är, ja då fanns inte intressant med överhuvudtaget. Snarare tråkig, fumlig, slarvig och andra saker som inte var intressant.

Har ni några förslag därute på vad det kan betyda egentligen - det där med att vara en intressant person? Snälla, söta kommentera i så fall och hjälp mig ur min lilla situation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0