Bytt är bytt




Eftersom den där förbannade samsungen jag köpte i lördags inte kom överrens med min dator så var jag idag i Palma, närmare bestämt Porto Pi och bytte den lilla lila mot en liten vit SonyEricsson. Tacka vet jag SonyEricsson, alltid lika pålitligt, åtminstone vad gäller Nicole och telefoner.

Utöver detta byte har jag nu också bytt kvällspersonlighet på jobbet; från att vara mig själv i mina egna kläder och - för att citera gubbarna som jobbar här i hotellbaren -  "alltid lika elegant och stilfull", har jag nu fått en ny kvällsuniform som jag för det första är för tjock för och som för det andra får mig att känna mig som en 40-årig nybliven morsa som redan fött ett tiotal ungar och har hängrumpa. Ja, guuuud vad attraktivt!
Nej, tur som fasiken är det att jag har ett förbannat stort kostymförråd på hotellet så jag kan klä ut mig varje kväll. Känner mig snyggare i Tarzan-kostymen än i mors-uniformen. Damn rite I do!
Kvällsuniformer.. pfft! In my ass!





Kommentarer
Postat av: jon

i reckons u should translate all this just for me...that how bored i am

2008-07-22 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0