Dan före dan före dopparedan

Nu är det snart dags... Dagen har vart sjukt hektisk och lite för jobbig för min smak egentligen, men jag har åtminstone fått en hel del gjort till slut.
Nämligen:

- Tagit farväl; vissa betydligt jobbigare än andra
- Sett till att få min sista Thai-lön ever ; och bättre kan det bara bli
- Länsat min lägenhet på kläder; shiiiit, visste inte ens att jag ägde så mycket!
- Packat ner hela skiten i en enorm resväska; YES ENORM!
- Blivit förbannad på Synsams personal för att dom säger saker som apparently inte är sanna; equals massa slöseri med tid och ork och energi och PENGAR
- Bjudit/Utpressat folk som jag vill ska dyka upp imorgon kväll på hejdå-utgången; ibland löser faktiskt våld saker och ting, små barn.
- Åkt en massa, massa buss och bil; nåja jag fick åtminstone ta igen förlorad sömn..
- Köpt två nya BH:ar HELT utan att behöva leta/prova många alls; 65!!! Vafan säljer affärerna inte min storlek för!? ThankGod för dom där tanterna i tantaffären som egentligen inte bara är tantaffär!


Nejvetnivad.. Jag behöver sova. BIGTIME. Ciaovärlden. Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0