Blogglista.se

VAD DET NU SKA VA BRA FÖR så har jag i alla fall nu registrerat min blogg på Blogglista.se för jag fick höra det skulle vara bra. Vadå falla för grupptrycket säger ni nu. Äsch, säger jag, vem bryr sig. Men det ska bli intressant att se om det faktiskt har nån betydelse allt det där med att registrera och pinga bloggar som dom säger; tydligen ska man få himla många mer läsare och typ bli berömd. Vi får se. Kanske överdriver jag lite. Det gör jag ofta tror jag.

ÅH JUST DET! Om det nu mot all förmodan finns någon därute som läser min blogg så får ni gärna trycka på den lilla bloggliste-knappen här nedanför. Det ska tydligen vara himla bra och göra mig famous över en natt. Inte. Men man kan ju försöka?  Så tryck, tryck, tryck för glatta livet vetja och vill ni att det ska bli ännu mera uppmärksammat hur bra människor ni är som hjälper en sån som jag - ja lämna då en kommentar också så ska jag allt tillägna er ett alldeles eget tack-du-är-så-bra-inlägg på min blogg. I promise.


Blogglista.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0