Celebrate good times, come on!

NO MORE MINIDISCO!!!! Hallelujah! Just nu festar vi i Palace receptionen i vantan pa Snygg-Andres o co. Hatar att vanta pa folk, men ikvall har jag overseende. Jag behover inte gora fler minidiscon. Och jag har torkat haret med en handtork, druckit champagne och nat annat ackligt pa receptionsdisken, snackat gay och straight och berattat halva min livshistoria. Maxi med flera sitter nu och ser pa fotboll for forsta gangen ever ever - dont ask me why - och fler manniskor an jag visste existerade pa en pytteliten bostadsyta har idag velat ta fotografier med mig, som om jag vore typ Michael Jackson.

Life is good after all. I can see the light.








Edit: Festbilder kommer senare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0