Dagens Ros

JAG ANTAR ATT INGEN MISSAT listan över dom mest lästa bloggarna här på blogg.se's startsida..? Jag tror inte heller många har missat att jag - no affence - avskyr alla förbannade modebloggar som i mina ögon är allmänt trista, irriterande och totalt ointressanta? Jag tror att bland det värsta jag vet är när man läser bloggar som känns totalt opersonliga och visst, kanske är dom inte det egentligen, för kanske är det så att mode är just precis det som speglar skrivaren på bästa sätt, men det känns så... Ytligt.

MEN VEM ÄR VÄL JAG att bestämma vad som är bra eller dåligt. Sitter säkert någon därute och tänker precis samma sak om min blogg, om det ens finns folk som läser den. Spela roll. Jag - liksom säkert dom flesta andra - skriver ju för min egen skull så vad folk tycker och tänker gör mig detsamma. Jag menar bara att jag själv är trött på alla modebloggar för det känns som om det finns alldeles för många av dom - speciellt i toppen.

TACKA VET JAG då dom få bloggarna som inte handlar om mode. Vare sig dom är seriösa eller inte så föredrar jag helt klart dom framför ännu en blogg fylld av dom senaste klänningarna och tips och trixen om hur man kan få en finne att se blåblommig ut istället för rödprickig.


DAGENS ROS går till Egoina och hennes blogg. Som hon själv säger, den läses med en nypa salt, men jag älskar den. Helsjuk och helt klart skrattframkallande vilket är högst välkommet i höstmörkret. En annan bloggare jag absolut älskar - nej avgudar - det är Jonas Ad . Absolut värt att läsa och jag lovar, ni blir lika hooked som jag.






Kommentarer
Postat av: Egoina

tack! Gulligt av dig..:)

2008-11-12 @ 14:47:58
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0