Hurt som fasiken!

NU FAR DET FAN VARA NOG! Vad är det med folk egentligen?! Jag vet inte om dom medvetet försöker sara mig - om det är nan förbannad sekt dom startat - genom att halla pa och lova mig en massa saker som dom ända inte tänkt halla. Förbannad jäkla konspiration är vad det är..!

JAG TRODDE att dom jag kallat för mina vänner härnere skulle bemöda sig med att halla ett enda litet löfte som inte ens är särskilt svart att halla - dyka upp när vi bestämt att vi ska ta avsked av mig - men uppenbarligen sa är det nagot som är alldeles för jobbigt för dom. Inte bara det - för jag kan första om man inte vill ga ut i ovädret sa det kan jag faktiskt ha överseende med - men att dom inte ens kan bemöda sig med att höra av sig..! Inte ett samtal, inte ett futtigt sms ens en gang.. "Nämen självklart kommer jag och säger hejda till dig  - du far inte aka utan att krama mig en sista gang.."


IN MY ASS!!!


JAG VET INTE vilken känsla som är den starkaste och den som far mig att ma sämst just nu - om det är faktumet att jag känner mig halvt mordbenägen eller om det är faktumet att jag är sa in i helvetes jäkla sarad att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv.

JAG TRODDE VERKLIGEN det skulle vara annorlunda den här gangen. Men det verkar som om dom jag räknat med blir dom enda som inte bryr sig ett skit.. och dom jag lärt känna sen bara nagra dar tillbaks.. Tja, visst är det komiskt att det är dom som bryr sig tillräckligt?

OCH GEORGE... Är det inte komiskt att den människan som en gang sarade mig mer än vad jag trodde var möjligt ocksa är den som alltid lagar mitt brustna hjärta?







Kommentarer
Postat av: Ida

FÖRLÅT!!!

2008-11-05 @ 01:12:03
URL: http://idanordfeldt.blogg.se/
Postat av: nicole

blinka oförstående

du? e du go i hela huvvet? :) du väntar ju i sverige :D

2008-11-06 @ 12:51:58
URL: http://aeroweth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0