Konsten att bränna pengar

I KONSTEN ATT BRÄNNA PENGAR är jag en sann virtuos. Min senaste passion kallas sjalar. Och väskor. Jag som aldrig varit särskilt shoppinggalen, men jag tror jag genomgått en major metamorfos på senare tid. (Kan tänkas ha ett samband med att jag nu för första gången i mitt liv faktiskt har rååååd att unna mig saker och ting, men vad vet jag?) Så idag var jag inne i Skövde med mamma och syster, hälsade på farmor och jagade en vinterjacka/kappa. Hittade ingen jag förälskade mig i, men jag hittade desto fler andra saker och ting jag bara var tvungen att ha.. Shopping. Vem det än är som sagt att shopping gör dig glad, ja den visste vad den snackade om.


         

 

Nu är det sovtajm.

On the Schedule tomorrow so far:
Hälsa på farmor
Inhandla något varmare än sommarkläder
Inhandla vinterkappa
Lördag; brunch med Ida min Böna
Söndag; Friskis & Svettis med syster & Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0