Londonsoffa - here we come!

IBLAND BLIR DET INTE SOM MAN TÄNKT SIG - vilken tur att där ändå alltid finns lösningar om man bara orkar ta sig igenom deppbarriären och faktiskt hjälpa till lite själv! Idag har jag och Ida N kommit på värsta lösningen - eller okej nu ljög jag lite för det var faktiskt Ida som kom på lösningen och jag gav mitt godkännande. Sedär, snällt av mig, eller hur Ida?

IKVÄLL HAR VI bestämt oss för att testa det där med couch surfing nu när vi drar till London i några dagar för att försöka ordna upp allt det här med boende och jobb för framtiden. Det innebär alltså att man bor hemma hos folk och sover på deras soffor/golv/sängar/badkar ett par nätter och slipper allt det där dyra med hotell och vandrarhem. Istället kan man nu få sig ett par nya vänner, massa intressanta upplevelser och dessutom har man nu ännu en sak att lägga till på meritlistan - att berätta om för sina barnbarn. (Eller syrrans för jag ska ju bestämt inte klämma ut några ungar som kan ge mig barnbarn in the future!)


MAMMA KOMMER FÅ NIPPRAN när hon får veta! (Om hon får veta hela sanningen vill säga...hehe..) Gud vad roligt!




     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0