Måndag - two days to go

IDAG ÄR DET MIN SISTA MÅNDAG på Mallis 2008. Min sista måndag på Cappuccinos, min sista måndag i Palma Nova, min sista måndag på Palace - och viktigast av allt min sista måndag i år som jag sätter min fot på Hotell Palma Nova. Fabulous säger jag bara!

LYCKAN VAR TOTAL när jag lämnade in mina - och resten av team Palma Nova 2008s - nycklar i ett brunt litet kuvert märkt "Llaves de Animación" med stora röda bokstäver. Det var liksom så definitivt över då. Och jag nickade mot Isabel - sa ett kort "Ya esta todo" och that was liksom it. Jag tog mitt pick och pack, vände på klacken, såg mig inte om en enda gång och svävade som på små moln bort till Palace för att lämna mina saker på rummet innan jag trippade vidare till Cappuccinos för att sätta mig här och rapportera min lycka över att detta är slutet på en era.

SLUTET PÅ EN ERA - BÖRJAN PÅ EN NY. Och härligare har det aldrig känts. Nu väntar först Sverige och alla nära och kära. Sedan väntar London. Ida och jag ska på äventyr i storstaden och min längtan vet inte ände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0