Oönskad Graviditet?

GÅR DU RUNT OCH TROR ATT DU ÄR GRAVID? Glöm alla jobbiga och pinsamma shoppingrundor på Apoteket i jakten på graviditetstest; den nya, ultramoderna och supereffektiva metoden är här! Nu kan du göra det ensam hemma! Du förstår, enligt min systers gode vän så är allt du behöver göra att gå ställa dig framför spegeln. Ser din näsa större och bredare ut än vad den tidigare gjort? För säkerhetsskull - jämför med en bild på dig själv som är tagen innan du hamnade i din penibla lilla situation. Så, se nu noga efter igen. Har din näsa på något mystiskt vis växt? Eller ditt ansikte krympt? Kanske båda på samma gång? Ja?  Då är jag hemskt ledsen att behöva säga det - men du är gravid.

Källa: Dr Farheng som givetvis hänvisar vidare till sin mors efterforskningar.






HAR DU DESSUTOM HÖRT att man ska göra om tjugolapparna till små järnbitar? Ja, järntjugor så att säga? Ja jag kan inte svara på den frågan, men det kan Farheng. Honom kan du fråga allt möjligt - jag lovar, han sitter inne med svaren på det mesta. Säkerligen meningen med livet också, som jag misstänker han kom fram till medan han skapade den nya och überpopulära trenden att röka vass. 


TJA, mycket verkar ha hänt sedan jag tog mitt pick och pack och drog till Spanien. Inte klokt.


NEJ, om man ska ta och försöka bryta sig in i duschen kanske. Kasta ut lillebror. Eller som Farheng själv skulle ha sagt:
Ska vi ta och harmonisera oss bort till duschen?






Kommentarer
Postat av: Mirja

Ja, jag är nog gravid.

Så snart blir du faster då haha =)

2008-11-14 @ 14:44:05
URL: http://underbaramirjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0