Sju Dödliga Sanningar

EFTERSOM JAG INTE HAR NÅGOT BÄTTRE FÖR MIG och inte riktigt orkar gå lägga mig än så har jag frivilligt antagit utmaningen som jag hittade i Egoinas blogg. Så, här kommer några sanningar om mig som ni bergis inte visste!


SJU SANNINGAR OM NICOLE:

1) Jag är fånigt stolt & hatar, hatar, hatar att be om hjälp.

2) Jag är värsta gråt-virtuosen. Kan börja gråta för allt 
möjligt fånigt och faktiskt så tycker jag typ om det! 

3) Något av det värsta jag vet är att shoppa bh:ar! Finns nämligen
väldigt, väldigt, väldigt sällan något snyggt i min storlek & jag
hatar att bara kunna köpa tråkiga vita & svarta bh:ar som ser
allmänt trista ut.

4) Mina närmaste vänner kan nog vittna om ni frågar - men utseende
hos mina dejtämnen är väldigt sällan något som kommer i första hand.
Ärligt talat, jag har dejtat folk som faktiskt är så fula att jag numera inte
kan förstå riktigt hur jag tänkte. Troligen inte alls är svaret.

5) Jag älskar att resa. Jag menar sitta på tåg/buss/bil/flyg. Sover som allra
bäst då.

6) Jag är som absolut smartast i duschen - ja då är jag verkligen i mitt esse ska
ni veta!

7) När jag är berusad blir jag sjukt rastlös och en riktig pain in the
ass om jag inte får ha musik och dansa.







Nu utmanar jag:

Denice
Mirja

Ida
Emanuel



...och resten som känner sig manade.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0