Tisdag - och imorgon är jag tillbaks!

SISTA TISDAGEN pa Mallis detta ar. Känns helnajs. Har idag spenderat pa tok för mycket tid pa posten här i Palma Nova (never ever ever EVER again!) och dagen har bara flugit iväg. Har inte fatt nat vettigt uträttat alls och det stör mig faktiskt en aning, men jag orkar inte riktigt ga och sura sahär min sista dag.

CHRISTINA är tillbaks i stan. Sag henne som hastigast den här morgonen när man evakuerade hela Palace för att göra ett brandalarmstest. Bara att höra hennes röst var underbart - har saknat henne löjligt mycket. Förhoppningsvis finner jag lite tid att spendera med henne innan jag aker imorgon. Överhuvudtaget vill jag hinna se dom viktigaste vännerna jag funnit mig härnere - eller ja dom som finns kvar pa ön vill säga och det är inte manga det inte. Och Mark och Paulo ville bjuda mig pa en fika pa Cappuccinos innan jag aker ocksa. Jisses, det blir visst mer fullspäckat än vad jag trodde dom här sista timmarna pa Mallorca. Men jag antar det betyder att man inte gatt här och gjort noll intryck - gatt runt här helt obemärkt och utan den minsta betydelse för nagon. Jag menar... Det är kanske inte sa dumt ändada.

MEN det gör mig ledsen att den personen jag mest av alla ville ta ett ordentligt farväl av verkar ha gatt under jorden... Inte ett ord...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0