Tomorrow.

Imorgon är en stor dag. Det är dagen då vi slutligen beger oss till stora, främmande och underbara London. Idag har jag hjälpt Ida att packa - och kommit på alla dom sakerna jag önskar jag tagit med mig men som jag förstås inte gjorde. Attans. Tur att man kommer hem över jul så man kan plocka med sig resten av alla grejor med. Väskor och sjalar till exempel - det är nämligen bland det som gjorde mest ont att lämna kvar i systers rum.
Visst är det lite tragiskt?

Hej, jag heter Nicole och jag är väsk-och-scarf-addict.
Men det är så det är. I brist på vettiga relationer med killar får man helt enkelt hitta sina substitut och tja, jag har mina. Det kunde ju varit mycket värre.

Nu när vi ändå talar om killar så vill jag också passa på att säga att OM det jag fått höra stämmer om en viss kille som en viss bästa vän har en viss relation(?) med är sant.. Ja då är det nog bäst han går inkognito när jag kommer tillbaks till landet. Man sårar inte min bästa vän utan att hamna i rejält onåd hos mig och jag säger bara det!


Ni som vill veta mer om hur det går i London - håll koll här på bloggen för det är här allting så småningom återberättas.
Men tills dess, ha en underbar kväll-före-London-kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0