Favoriter just nu

FAVORITER JUST NU:

Plagg: Min nya gråstickade, supermysiga, oversizade tröja - Im loving it
Färg: Turkost, Purpur, Svart
Ytterplagg: Någon av mina hundratusen nya sjalar från Spanien - lutar åt den turkos/lila/whateverjagskakalladen
Frisyr: Förstörd av dum frisör i Spanien - vi väntar spänt på att bättre tider kommer nu i veckan
Skor: Nya svarta skinnstövlarna
Accessoarer: Stora örhängen och småtokiga halsband med mycket krimskrams 
Vill-ha-plagg: Varm kappa (som jag inte hittar i kombinationen snygg-varm-&-prisvärd)
Trend jag ogillar på mig själv: Sånt som ser alldeles för småflickigt ut - eller åt andra håller - alldeles för tantigt.


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0