6 is the Magic Number

Det var en 6:a som fattades.
Pam och Chris kom aldrig iväg till Aptos Palma Nova ikväll - det behövdes liksom inte.
Det var bara en 6:a som fattades, det insåg jag när jag såg att jag hade ett missat samtal och ett röstmeddelande från ett nummer som såg aningen längre ut, men annars identiskt med det jag fått av Franklin igårnatt.

Oh happy day..!

Han ringde till mig senare igen, mest för att han ville veta vad jag gjorde och för att berätta att dom varit i Palma och på vägen till Aptos Palma Nova hade dom tagit en liten omväg efter lite tjat från hans sida; åkt förbi mitt hotell för att se om jag var i närheten.
Det var jag inte. Jag låg nämligen hemma och tittade på World Trade Center i ännu en av mina små gråtsessioner. Bummer.
Men han ringde - jag gjorde det inte - han gjorde det. Tihi.. Pirr-i-maaagen.

Och jag är ännu mer övertygad om att jag borde vara singel... Vad väntar jag egentligen på?

Jo... Jag tycker faktiskt om Ricky, det gör jag. Problemet är bara att vårt förhållande är för komplicerat just nu, för seriöst från hans sida, för hopplöst i mina ögon och jag har varken ork eller särskilt mycket lust att försöka lägga ner energi på att lösa saker som jag vet ändå inte kommer att existera om 15 dagar.
Det är liksom... Meningslöst.
Jag tycker helt enkelt inte om honom tillräckligt antar jag. Är inte villig att ge upp min frihet helt, mitt singelskap helt. Illa.

Fortfarande Fighting Temptations... Dom uppträder på Mimosa Park på lördag... Honolulu söndag... Jag uuundrar jag vart jag kommer spendera min lediga kväll..Hmm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0