Comfortably Numb

NU ÄR DET SAHÄR ATT jag verkligen inte vet vad jag ska säga. Jag är i ett kolossalt, enormt, massivt chocktillstand för ögonblicket och det verkar som om det kommer sitta i ett tag.

HAN KYSSTE MIG! Bara sadär, helt utan vidare och totalt utan anledning. Fast anledningar kanske man inte behöver för att kyssa folk, det borde väl jag veta om nagon. Jag som kysser folk hit och dit och lite närsomhelst och för det mesta utan anledning och endast för att jag hade lust med det. Men det är ju jag!! Trodde inte andra gjorde sant - i alla fall inte killar som han! Eller sa kanske det är just precis det dom gör? Bara för att dom kan?

OH MY GOD! Sa som jag gatt och fanat mig över det här - och sa händer det! Inte för att det egentligen kommer fa nagra större konsekvenser; jag menar om nagra dagar är jag i Sverige och han aker tillbaks till sitt plejs pa torsdag. Snacka om andra sidan jorden. Sa oavsett vilket sa är det väl mest bara en kul grej i suppose.

MEN FATTAR NI!? Mirja!? Ida!? Ni vet i alla fall hur jag gatt och snackat mig tokig om den här snubben, fatta min totala förvaning när han sadär mitt bland alla i bandet bara trycker sina ljuuuuuuvliga läppar mot mina, som om det vore världens mest naturliga grej! Jisses! Jag är ju helt... WOW!




WHAT A FEELING!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0