Gravity

JAG HAR ALLTID haft en viss förkärlek till låtar, filmer, böcker, historier som jag kan relatera till - där jag lika gärna kunde varit huvudrollsinnehavaren. Därav min enorma passion för just ämnena. Där har vi en av de stora, stooora orsakerna till varför jag älskar teater, böcker, filmer, musik.. Allting - oavsett vem som skrivit eller sjungit det - handlar om mig. Låter smått komiskt nu när jag sätter det i ord allting, men faktiskt så är det så det är. Och jag tror nog det finns fler därute än jag själv som älskar att kunna identifiera sig med saker och ting.

FAVORITERNA JUST NU är två sånger som jag först imorse faktiskt tog mig tid att verkligen lyssna på. Tidigare har jag liksom lyssnat på dom, sjungit med, men utan att lyssna.


HÄR HAR NI DOM - Sara Bareilles och hennes Gravity. John Mayers och hans Dreamin with a Broken Heart.



 


 



Marvellous. ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca♥

det är faktiskt rätt svårt att förklara via detta, men du får gärna adda min msn som står på bloggen.

2008-10-28 @ 16:50:49
URL: http://rebeeeeecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0