Men det va ju själva faaan!

OCH SJÄLVKLART GLÖMMER JAG att lämna in den där idiotiska timlistan ikväll av alla kvällar! Fan jag orkar inte! Men vad har jag för alternativ liksom; antingen gar jag nu inatt eller sa far jag ga upp innan sju imorgon och lämna in den sa att det inte blir ett helvete senare pa dagen.. FAN!
Jag pallar inte.

FICK OCKSA BEVITTNA dom där förbannade idioterna sla sina barn igen. Dom släpade barnen genom hela shitty baren, skrikandes och brakandes med barnen gratandes och resten av hotellet med stora, tegelfatschockade ögon, förstummade och arga. Vad jag inte förstar är hur ingen ingriper. Jag har gjort det, ett par ganger redan. Tagit barnen därifran, skällt ut morsan, jag tröstar dom för jämnan, jag för i helvete uppfostrar barnen under de timmar jag spenderar med dom - och ja, jag vet att jag gör bra mycket mer än vad mitt jobb kräver och till och med mer än vad jag borde men nagon maste fanimej göra nagot! Det gör sa fruktansvärt ont i mig att varje dag se barn bli sa förstörda av folk som borde förbjudas att ens föröka sig!
Kan man tvinga brottslingar till sterilisering sa borde man fanimej kunna tvinga förjävliga föräldrar till det ocksa!

NEJ. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Jag orkar inte. Känner mig för arg och besviken pa världen just nu. Hur fan kan man med?

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker att du gör rätt! Felet med människor är att de lätt ser mellan händer och tänker "det där är inte mitt problem". När det gäller vuxna är det en sak, men när det gäller barn är det fanimej ALLAS ansvar att hjälpa dem om de råkar illa ut. De är vår framtid, och vilken jävla framtidsvision kommer inte de att få om ingen hjälper dem när deras föräldrar är så uppenbart inkompetenta att de inte borde kallas föräldrar?

2008-10-25 @ 11:10:35
URL: http://knyttsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0