Monday Morning

SÅ VAR DET MÅNDAG MORGON IGEN och nu är vi inne på slutspurten. 5 arbetsdagar kvar och sen är jag i Sverige innan jag vet ordet av det. Marvellous.

MÅNDAG MORGON innebär också att jag nu sitter här och lagar pilar och vänster-pilbågen. Jag upptäckte precis att jag halvt limmat fast mig själv med super-super-lim så nu tar jag med mig halva skrivbordet ut verkar det som - eller kanske stannar halva jag vid skrivbordet? Jag vet inte så noga, men jag hoppas på det senare för då kan jag i alla fall halvt leka framför datorn.

MÅNDAG MORGON innebär även att nu har jag börjat lista upp veckans ljusglimtar/höjdpunkter/hallelujah-moments. Sådant jag ser fram emot som gör det värt mödan. Saker som till exempel:

Massor av gäster som åker hem imorgon bitti
The Temptations imorgon kväll
Sista aktiviteten hålls på Torsdag
Sista gästen åker fredag
Hotellet stänger ner lördag
Skitsnacksdejt med Ismael
Goodbye partyn
Packa
Flyga
Komma hem


MÅNDAGS MORGNAR är visst inte så himla tokiga jämt. Och nu är det dags för lite bågskytte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0