On the other side of the coin

SÅ OKEJ nu har jag listat vad jag längtar till och efter, även veckans ljusglimtar och höjdpunkter, så är det då inte dags för allt det där andra? Jag menar, det är knappast som om jag åker härifrån och inte kommer sakna någonting alls. Så... Få se nu..

VAD JAG KOMMER SAKNA MED SPANIEN kan vi sammanfatta ungefär såhär:

Havet
Stranden
Solen
Superstormar a la Mallorca
Churros
Brunbrända ben
Strandshoppar
New Yorkers
Slippa laga mat
Båda Antonio:sarna i baren på Palma Nova
Rabatter överallt (Speciellt på uteställena!)
Att ständigt prata andra språk än svenska och därmed utvecklas
Sjuka vänner såklart (Maxi! Ismael, Ricky - inte förhållandet men vännen - Diego, Sol, Toni, Andres, David... haha ja, till och med Javi tror jag!)
Cappuccinos (Cafét) & de snygga servitörerna
The Temptations (Ha!!)
Billiga bussresor
Den italienska glassbaren


MMM.. Där har vi det. Och där finns säkert mer ändå.
















































Jodå... Det har allt funnits goda, minnesvärda stunder här alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0