Onsdag morgon - En vecka kvar

EN VECKA. En vecka och några timmar och jag har landat på Landvetter, Göteborg, Schweden. Det absolut första jag ska göra är att köpa mig en rejäl kopp med Gevalias kaffe och en kanelbulle och sen blir det till att vänta på att far min ska plocka upp mig. Can't wait!

DET STORMAR DÄRUTE och har gjort det hela natten. Det vet jag allt, för inte bara fick jag simma hem efter att jag blivit kysst utan jag kunde knappt sova alls när jag väl hoppat i säng, upptrissad och helt fånigt energisk och glad. Dessutom trodde jag vinden skulle slita sönder min balkongdörr, men icke. Jag tror den märkte hur glad jag var och den ville nog inte riktigt förstöra det för mig riktigt. Även stormvinden har väl ett hjärta någonstans.
Den är dock inte lika barmhärtig idag; träd omkullvälta överallt därute och jag vet inte varför, men någonting säger mig att det vore typ självmord att gå ut där och försöka ha en enda vettig aktivitet med gästerna, som just nu mest består av tonåringar. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med dom.. Lite för trött och seg i huvudet för att riktigt kunna komma fram till vad man kan göra inomhus utan att ha ihjäl dom gäster som inte vill vara med..

OCH NU NÄR VI ÄNDÅ PRATAR om det här med sega saker - är det inte sjukt irriterande när man inte förstår sig på saker och ting? I mitt fall är det alla dom där superidiotiska koderna man behöver för att lägga upp en video på sin blogg. Jag gör precis så som jag blir tillsagd, men det funkar inte. Gång på gång på gång har jag försökt, på flera olika sätt, men det liksom vill sig inte. Sjukt segt. Och jag som tänkt lägga upp en liten Temptations video... Attans. Men jag tror vi ska ses senare idag...

DOM ÄR PÅ PALACE IKVÄLL för övrigt. Vilket sammanträffande. Hotellet jag bor på. Trevligt trevligt. Jisses! Jag känner mig själv alldeles för väl! Är liksom som en öppen bok för mig själv - vet alltid vad jag tänker innan jag ens hunnit tänka det! Visst är det otroligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0