Anna hade rätt

Det positiva med det här jobbet väger faktiskt upp för all skit man får ta. Säga vad man säga vill, men Anna hade rätt om den saken. Gudarna ska veta att jag fått ta en himla massa skit från både gäster och kollegor men det är kvällar som igår som gör det hela värt det. Som får mig att växa och fyllas av värme och stolthet över att jag fortfarande är kvar här.

"I hope you realise, Nicole, that if it wasn't for you and your team this holiday wouldn't have been very special at all. The weather has been crap, hotel.. well it's just a hotel, but you. You guys are amazing! You've made this the best holiday we've ever had and we've been doing this for quite some years now. If you and your team won't be here next year, neither will we.."


Isabel skit ner dej! Våra - MINA - gäster lovordar oss ständigt och du är bara för envis och blind för att se det. Från och med idag är min måttstock vad mina gäster säger till mig - INTE vad du tycker, tänker, säger eller vad dom förbannade jäkla scoresen visar.
VI E TAMEJSJUTTON SKITBRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0