Rubbish

Jag har blivit så förbannat kass på det här med att uppdatera min blogg va!
*slå på mig själv*

Jag ska verkligen försöka bättra mig - inte för att jag tror jag har särskilt många läsare som egentligen bryr sig - men för min egen skull. Behöver skriva av mig, det är ju därför jag skapade bloggen från första början liksom.

Problemet är min brist på energi just nu. Allt jag behöver är en veckas nonstop-vila och bara få stänga av allt som har med jobb att göra.


Jag vill härifrån nu. Jag är färdig här. Har gjort allt jag kan och jag står fortfarande här med huvudet högt trots allt som hänt. Det är liksom dags nu.

London. London. London. London.


Det börjar bli som ett mantra det där. Jag, Ida och Darrell är i full gång nu med att leta boende och än så länge ser det himla lovande ut. Jag har hittat mitt dröm-penthouse mitt i centrala London, bara ett stenkast från Buckingham Palace och delat på tre ligger den strax under 4000 i månaden. CENTRALA LONDON! Helt nyrenoverad och sjukt fin!

VILL HA!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0