Utmanad!

Okej här kommer Mirjas utmaning.

Utmaningen går ut på att fylla i 5 egna svar på respektive område och sedan utmana 3 st andra genom att skriva en kommentar i deras blogg.
Mina svar:

5 platser där jag har bott:

Forsvik
Skara
Mariestad
Magaluf
Palma Nova

5 jobb som jag har haft:

Servitris
Skådespelare
Sångerska
Cafébiträde
Chefsentertainer i Spanien

5 saker i min handväska:

Mobil x 2
Nycklar
Pennor
Tuggummi
Mp3-spelare

5 saker i min frys:

Glass
Glass
Glass
Glass
Is

5 saker i min bil:
har aldrig haft bil men i pappas :P

Cd-skivor
Räkningar
Besiktningsbok
Hundgrejor
Pennor

Okej, jag utmanar.. Gud ja vette ens sjutton om folk läser min blogg haha! Jag utmanar alla som läser detta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0