Wind of Change

Anna är här.
Och för första gången ever blev jag inte ens särskilt glad åt saken - snarare tvärtom. Efter att ha pratat med henne och Sarah en dryg halvtimma gick jag raka vägen hem till mitt rum och grät mig till sömns.
Jag är totalt utmattad - och jag snackar inte fysiskt längre - jag är verkligen helt sjukt trött efter allt trams som varit och efter att aldrig få någon cred, alltid behöva bli trampad på och bara känna att hur mycket jag än försöker och vad jag än gör så räcker det inte.
Vi - JAG - håller inte måttet den här gången och det tar ärligt talat kål på mig.

Det är 42 jobbdagar kvar tills slutet. Hur mycket ska vi egentligen hinna förändra saker och ting här på två veckor?
Ja, för om 15 dagar åker båda Johan och Sarah och ensam blir jag kvar med Maxi. Vad förväntas vi göra?
"Vi var två i mitt team.."
Sure. I ett annat hotell, men annan manager, andra förutsättningar, annat format och förberedda från början. Vi började som ett 4-mannateam, blev 6, sen 5, sen 4.. och nu två.
Bortskämda? Kanske. Men jag vet faktiskt inte vart jag ska få min energi ifrån. Den finns inte längre. Inte när jag befinner mig på hotellet.

Tjena. Jag vill tillbaks till min säng och sova bort resten av dom 42 förbannade dagarna..!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Älskade Nicole..

Blir så ledsen när jag läser du är det. Jag vet ni har det jobbigt och jag vet att våra chefer totalskiter i oss!

Men försök försök försök hålla ut. För du vill åka ifrån och ha klarat hela säsongen! Trots Isabell, trots våra chefer, trots idiotscores från idiotgäster!

Du är tuff. Så mkt tuffare än andra.

Ge inte upp, jag vet du klarar det!

Du finns i mina tankar hela tiden och jag önskar er all styrka i hela världen!

Kom igen Nicole! Du kan göra det!

2008-09-13 @ 01:35:51
URL: http://underbaramirjas.blogg.se/
Postat av: Hang

Hej =) jag undrar bara om du fick mitt mejl? :)

2008-09-13 @ 20:41:02
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0