Another nite in Mimosa Park

Well.. har sitter jag nu vid internet, for forsta gangen pa ett par dagar vilket kanns helt konstigt. Det markliga ar att jag inte ens saknar det sarskilt mycket (mer an bloggandet om jag ska vara arlig & kontakten med folk hemifran) men jag antar det mest beror pa att jag helt enkelt inte har tid att sakna varken internet eller tanka pa mycket annat heller for den delen. Det ar med andra ord totalt fullt upp harborta. Bootcamp varje morgon klockan 9 haller mig vaken (eller halvdod om man valjer att se pa det pa sa vis forstas) och jag har redan gatt ner nastan en hel storlek i klader. Heja mig! Haha..

Jag marker dag for dag hur mycket jag sjalv utvecklats sedan forra sommaren. Inte bara som person och mitt satt att tanka och handla pa, utan aven faktumet att jag har sa otroligt mycket lattare for att lara mig manus och danskoreografier som helt arligt talat ar forbannat svara for mig nu och hade det vart ett ar sen sa hade jag nog borjat fundera pa hur sjutton dom kunde be mig komma tillbaks. Men jag avancerar dag for dag - och shitti fritti vad bra det kanns!

Men vadret har sugigt anda sen i lordags. Storm och regn och den som vart pa Mallis nar det stormat vet vad det innebar. Men vad gor man? Jag har ju anda inte nagon tid att vara ute i solen just nu. Vi far hoppas den far for sig att titta fram igen pa lordag nar vi ar lediga igen :)

Men nu go vanner ska jag ga leta efter en viss... manlig person. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0