Day 1 @ the Boogie

Efter en turbulent helg är jag äntligen, äntligen framme! BOOOOOOOGIE!!! Har packat upp och spenderat ett par timmar med att göra mig lite mer hemmastadd i min nya, alldeles egna lilla studio. Jag har dubbelsäng och kök och eget badrum och soffa... men min favorit är ändå det stora, fina, rundade, skitmysiga fönstret.
Boogie är skitmysigt och scenen är helt enorm i jämförelse med vad jag innan sett på hotellen jag varit. Inte nåt Palmanova direkt..
Fredag kommer dom första 60ish gästerna och på lördag blir det bombardering av britter som ska underhållas och jag längtar som sjutton!

Men nu ska jag ut och äta med teamet och tha Big Boss (som för övrigt är en kopia av min far!) så jag uppdaterar senare igen. Förhoppningsvis har jag lyckats ta lite skoj bilder då också.

Puss o hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0