It's the end of the beginning

...and I'm feeling goooooood! Sa otroligt mycket att gora nu dom narmaste veckorna, men det ar nu det antligen borjar!  Mandag morgon aker vi till Boogie och pa fredag oppnar hotellet, vilket betyder att vi har premiar pa var forsta show...!!! Aaaaahhhhh!!!! Jag kanner redan av nerverna!

Idag avslutade vi det sista repet med Jennifer (Lost in Oz-koreografen) och mitt sketbra team fick filma hela showen. Sa lojligt stolt kande jag mig over resultatet; vi var frickin fantastiska och det kommer vi vara resten av sommaren med. I ar ska vi tamejsjutton sla alla med hapnad - vi ska sta hogst upp pa CSQ-listan och darmed basta! Anyways... Jag har massor med papper och planering att gora idag innan jag far ledigt, sa.. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0