Based on my luck in the subject, I'm effin surprised I've not turned into a Lesbian yet!


Kan någon tala om för mig varför man ens står ut med killar?
Och kom inte med nåt smart, såklart-det-är-så-svar på den frågan för då skriker jag nog rätt ut och sliter av mitt nyfärgade hår!

 


Varför, varför, varför, VARFÖR har jag inte fattat än? Killar kommer aldrig vara något annat än fruktansvärt irriterande och okänsliga, jobbiga varelser som älskar att göra mig fly förbannad! Så förbannat mycket snack jämt, men i själva verket är dom så jäkla fega att till och med jag verkar modig i jämförelse!

 


Finns det nån därute som kan tipsa om en bra "10-steps-to-become-the-perfect-Lesbian"-bok?
Så mycket självhjälpsböcker som det finns i den här världen, så måste det ju i alla fall finnas EN om hur man blir flata? Vet du vart man får tag på en sådan, var då hemskt bussig och lämna en kommentar så ska jag avguda dig i resten av mitt killhatande liv!

 



(Och för guds skull - HA INTE MAGE ATT SÄGA NÅGOT SNÄLLT OM KILLAR OM NI SKA KOMMENTERA! Inte ikväll. Men kommentera gärna och säg dom är svin. Tack så mycket hej. )




Kommentarer
Postat av: Sanne

Hellre knark an killar! :)

2009-12-21 @ 07:21:47
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0