Darling, don't give me Shit, cos I know that you're full of it.


En natts ordentlig sömn (tro det eller ej)
verkar ha gjort mitt humör lite mildare. Lite vänligare sinnad idag kan man kanske säga. Fortfarande sur på vederbörande från gårdagens händelse, men det kan mänskan gott få ta.


Tror han måste fattat vinken för den här morgonen har jag bombarderats av sms tänkta att få mig att dra på munnen och brista ut i ett och annat gapskratt. Men jag som är envis som en åsna & tänkt hålla i mina principer ett par timmar till, vägrar förstås. Har psykologiskt eltejpat min mun så läpparna inte kröks en endaste millimeter när jag ögnar igenom sms:en. Nej, faktiskt. Lite tystnad till kan han allt få ta. Och Kate Nash håller just nu med mig, så det så.


Nu ska jag gå och avreagera mig med att slänga ihop lunch till pappa.


Kommentarer
Postat av: L.C

Haha ja lite extra timmars sömn kan göra mycket faktiskt;) Och kate nash är faktiskt rätt bra:)



Hehe Nawh tack så mycket vad snäll du är:)

2009-12-17 @ 20:53:10
URL: http://leonardcamitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0