Grottmänniskor & frigida kobror.

Jag är morgontrött & frukostbordet bara diskuterar. Att dra upp mig ur sängen vid 8 (vilket är rena rama döden för mig these days), tvinga mig att äta vad andra ser som en ordentlig frukost & sedan behöva lyssna på diskussion efter diskussion efter diskussion över de mest banala saker.. Well it doesn't exactly improve my mood såhär en kall decembermorgon.

 

Och jag som har så svårt för att hålla tyst när folk börjar diskutera om saker där mina åsikter är bestämda & oböjliga.. Suck. Goodbye lugna morgon. Goodbye tålamod. Jag blir helt enkelt rosenrasande & det bara bubblar & sjuder & vill koka över. Har ju inte hunnit trycka på "håll-koll-på-humöret-funktionen" än vid den här tiden. Är mer grottmänniska än en modern 2000-talsbrutta. Jag blir som en uppretad, frigid kobra. Giftig som bara faaaan.

 


Tyckte det var bäst att retirera. Så hej bloggen. Tur att du finns ändå.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0