Att pricka rätt

Det  här med horoskop har alltid intresserat mig. Jo, jo jag vet man ska ta det med en nypa salt och att dom är allmänna och kan passa in på både Svensson och Jansson.. Men ibland så är det helt enkelt mitt-i-prick. För bara en liten stund sen hittade jag The London Paper på golvet nedanför min säng och tänkte jag att jag för en gångs skull kunde ta mig i kragen och försöka bli lite mer allmänbildad. Gick sådär. Fastnade vid sidorna om Oscars-vinnarna och sedan horoskopen..

Mitt löd som så:

Aries -
Often you regard lenghty discussions as a waste of time, when you could be getting something done. At the moment, however, they're the only way you'll discover new and potentially wortwhile ideas.
Ironically, instead of being a pointless distraction, what you learn from these exchanges could actually save you time. And save you from wasting it.


Och Sofie - jag vet att du kommer hata mig för det här, jag vet jag antagligen bringat olycka över mig själv i ett halvt liv framöver - men jag läste X horoskop med. Som vanligt.


Pisces - As a water sign, you're used to the ups and downs that comes with your emotional nature. But your current doubts are more complex, and you fear they'll overwhelm you. That's because they involve facing up to facts about certain situations or individuals that you've been trying hard to ignore.



Nypa salt. I know. Men ibland så undrar man ändå...


Kommentarer
Postat av: Frida J

Sv: Hihi, okej. :D Jadå, allt är bra med mig. Sj?

2009-02-24 @ 13:30:24
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: Nadine

Den var underbar, men det blir en annan :)

Hoppas du haft en bra dag!

2009-02-24 @ 18:50:10
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Denice

Hejdu! horoskopen jah! Jag läste horoskop i en tidning hemma hos angelica en dag, det var ett sånt där horoskop för hela året du vet.. o det stod att i februari blir det romantik och blablabla.. JA! så sant så sant. Marcus är nu mera min, bara min ! hiihi! Och vet du? det är ju tillochmed februari :) ^^ puss på dig, vi ses idag ju! :D

2009-02-25 @ 09:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0