Lee.

Jag glömde berätta jag var på dejt i måndags. Inte Paul, inte Bali, inte Manny, inte Scott, inte Tim, inte Jon, inte Dan, inte Travis...

Lee var både snygg och trevlig. Vi drack drinkar på Maxwell's som vi omsorgsfullt valde ut till varandra (drinkar med namn som Kiss me Quick och Orgasm) medan vi hade djupa samtal om hur hemskt det är med folk som inte har tillräckligt med salt på sina pommes frites och han lät mig vinna i dom flesta av tumkrigen.

Maxwell's personal gav honom godkänt. Amanda och Lauren använde - quote - ord som "Oh! Who's the hot guy up there looking at you? You here with him?" och han log när han förstod. Jag log tillbaks, i någon form av hemligt samförstånd. Och han saltade alldeles lagom på sina pommes frites.
(Nej Mirja, han kan inte sjunga.. Men hans mamma är danslärare och tvingade honom vara med och dansa hela uppväxten.. Räknas det?)


Lees kyssar smakade jordgubbar och grädde.. (Hur kunde han veta jag är tokig i det?) Mina händer passade perfekt i hans, precis som mitt huvud mot hans axel när vi såg på Seven Pounds.
Och hans leende när skymningsblicken mötte min var som honung för ett strävt hjärta...




Kommentarer
Postat av: Mirja

Det får du väl själv bestämma om det duger, men jordgubbar älskar väl alla?

Jag har fan aldrig varit på en sån dejt ens, jag försöker övertala Martin att ta med mig på en sådan nu!

2009-02-12 @ 05:00:55
Postat av: Mirja

Förresten, vad ska dina föräldrar tro om dig med så många dejter?

De förstår väl nu vi är av samma skrot och korn!

Förresten 2, Handsome-Lee heter Petrovskys assistent i SATC. I like somehow!

2009-02-12 @ 05:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0